اسکانو
دکوراسیون اتاق‌خواب دخترانه

ایده‌هایی ساده و کاربردی برای دکوراسیون اتاق‌خواب دخترانه

کارت‌پستال و یادداشت‌های خود را بر روی بردی که خودساخته‌اید نصب کنید

یک‌صفحه‌ای از جنس فوم، مقوا، چوب و یا فلزی تهیه کنید و به‌اندازه‌ای که مدنظرتان است و با ابعاد دیوارتان هماهنگی دارد برش دهید. برای آن‌یک روکش مناسب از پارچه و یا کاغذهای کادو در نظر بگیرید و به دور آن چهارچوبی مناسب از وسایلی همچون روبان، پارچه‌های رنگی و شاد و … ایجاد کنید، سپس بر روی آن یادداشت‌های روزانه و یا عکس‌های موردعلاقه و کارت‌پستال‌هایتان را نصب کنید.

ساخت جعبه‌های زیبای نظم دهی

اگر قصد خرج هزینه‌های بالا را ندارید، جعبه و یا سبدهای داخل خانه که هیچ استفاده‌ای ندارند را جمع کنید. توسط تکه‌هایی از پارچه برای آن دیوارهایی زیبا و طرح دار بدوزید و آن‌ها را با هر وسیله‌ای که دوست دارید دکور کنید. سپس از آن‌ها برای نگهداری وسایل در بالای کمد، زیر تخت و یا حتی داخل کمد استفاده کنید و زیبایی زیادی را به فضای خود بدهید.

یک تابلو وایت برد بسازید

به‌جای آنکه هزینه کنید و یک تابلو وایت برد برای نوشتن بخرید، تکه شیشه‌ای تهیه کنید و دور آن را به سلیقه خود دکور کنید. سپس برگه‌ای سفیدرنگ در زیر آن قرار دهید تا محتویاتی که بر رویش می‌نویسید خوانا باشند. سعی کنید شیشه انتخابی بزرگ نباشد. می‌خواهید با استفاده از این شیشه سخنان زیبا و یا شعرهای مدنظر را خود را هرروز بنویسید و از دیدن آن لذت ببرید.

تغییر روکش‌های صندلی

عوض کردن صندلی و یا مبلمان اتاق‌خواب کار پرهزینه‌ای است؛ اما می‌توانید به‌سادگی با استفاده از پارچه‌هایی شاد و رنگی به‌سادگی رویه‌های صندلی اتاق‌خواب را تعویض کنید و جلوه‌ای تازه به اتاق دهید.

یک دیوار پر از تابلوهای عکس ایجاد کنید

بر روی یک دیوار از عکس‌ها و تابلوهای زیبایی که با آن‌ها خاطرات خوش دارید استفاده کنید و آن‌ها را در کنار هم و به‌صورت نامنظم نصب کنید. این تابلوها و عکس‌های شخصی می‌توانند به زیبایی دیواری متفاوت ایجاد کنند که از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]