اسکانو
دکوراسیون آشپزخانه

چند ایده هوشمندانه در دکوراسیون آشپزخانه

چند ایده هوشمندانه برای استفاده بهتر از فضای بالای کابینت آشپزخانه

برخی از کابینت‌های آشپزخانه دارای فضای باز بسیاری در بالای خود تا سقف هستند که اکثر با دیدن آن‌ها حس می‌کنید چیزی در آشپزخانه کم است! اگر شما هم در آشپزخانه خود از فضای خالی زیادی از کابینت تا سقف بهره می‌برید پس همراه ما باشید با ایده‌هایی هوشمندانه در استفاده بهتر از این نوع از فضاها…

اولین استفاده می‌تواند در قرار دادن برخی وسایل تزیینی یا قدیمی شما باشد، می‌توانید برخی ظروف چینی و یا نقره‌ای که دارید را به‌سادگی در کنار هم و در معرض دید در بالای کابینت‌ها بچینید.

استفاده از کاغذدیواری با طرح و نقشه‌ای هماهنگ بارنگ دیگر وسایل آشپزخانه می‌تواند فضای خالی را پر کند، فقط لازم است از انواع کاغذهای دیواری با طرح و نقوش زیاد بهره بگیرید.

فضای بالای کابینت‌ها می‌توانند جایگاه مناسبی برای قرار دادن گیاهان سبز شما باشند و به‌سادگی علاوه بر زیبایی، فضاهای خالی شمارا نیز پر می‌کنند و جلوه‌ای تازه به آشپزخانه می‌دهند.

اگر آشپزخانه شما کوچک است و همیشه از کمبود فضای کم جاسازی وسایل رنج می‌برید، در یک اقدام هوشمندانه می‌توانید برای فضای بالای کابینت پرده‌ای زیبا بدوزید و نصب کنید، سپس از فضای ایجادشده در پشت پرده برای جاسازی وسایل خود بهره بگیرید.

اگر سقف بلندی دارید و فضای بالای کابینت شما خیلی بلند است، می‌توانید انواع تابلوها را بر روی آن قسمت از آشپزخانه نصب کنید.

با قرار دادن کتاب‌های آشپزی در بالای کابینت‌ها می‌توانید فضای خود را مدیریت کرده و نقاط خالی را پرکنید.

قفسه‌های آهنی، چوبی و یا پارچه‌ای در بالای کابینت‌ها قرار دهید و به‌سادگی قفسه‌بندی‌ای جدید بدون نیاز به تعمیرات زیاد برای خود ایجاد کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]