اسکانو

ایده جالب طراحی اتاق مشترک برای کودکان

زمانیکه در فضای داخلی محدودیت داریم و در خانه هایی با متراژ کم زندگی می کنیم، اساسا داشتن دو اتاق خواب برای کودکانمان امکان پذیر نیست، برای طراحی فضای داخلی اتاق خوابی که به صورت مشترک بین دو کودک استفاده می شود راه ها و ایده های متفاوتی برای دکوراسیون آن وجود دارد که می تواند راهگشای شما باشد و شما را از مشکلات تعویض خانه مصون کند!

فضایی کوچک را در ذهن خود تصور کنید که باید به گونه ای طراحی شود که دو تخت خواب، به همراه دو کمد و قفسه هایی برای جای گیری وسایل کودکتان در آن جا شود، از خیر میز تحریر هم که بگذرید باز هم باید فضایی داشته باشید تا المان های اصلی برای زندگی کودکانتان همگی در فضای شما جا شوند. بنابراین به ایده ای نیاز دارید که بتوانید در فضایی کم متراژ هر آنچه که کودکانتان نیاز دارند در آن پیاده سازی کنید.

طراحی ایده امروز به دست یک شرکت طراحی داخلی بلغاری انجام شده است، این نوع از طراحی برای دو کودک 4 و 2 ساله در نظر گرفته شده است. طراحی کلی منجر به ایجاد فضایی بسیار مدرن و البته گرم شده است، استفاده از رنگ های ملایم کودکانه در کنار رنگ چوب صمیمت فضا را بیشتر کرده و رنگ سفید بکار برده شده در آن به بزرگتر جلوه دادن فضا کمک کرده است.

طراحی این اتاق به گونه ای است که در مجموعه ای واحد تمام نیاز های کودک پاسخ داده خواهد شد، در انتهای اتاق دو تخت به صورت مجموعه ای در هم تنیده با کمد و قفسه هایی برای ذخیره سازی وسایل مورد نیاز در نظر گرفته شده است. در فضای داخلی که برای قرار گیری تخت ها در نظر گرفته شده قفسه هایی کوچک برای کودکان تعبیه شده که آنها به سادگی بتوانند اسباب بازی های کوچک و کتاب داستان هایشان را در آن ساماندهی کنند.

به دلیل اینکه اتاق مختص برای دو کودک است بنابراین برای این طراحی از طرح های کودکانه و اشکال هندسی بهره برده شده تا زیبایی فضا دو چندان شده و از نظر زیبا شناختی با سلایق کودکان هماهنگ باشد.

تمامی قسمت های این طرح توسط تخته سه لا و MDF سفید رنگ، به صورت ترکیبی از کمد و قفسه های باز در کنار دو تخت خواب ساخته شده اند. به دلیل استفاده از بیشترین فضای ممکن در زیر تخت ها برای کودکان کشو های بزرگی قرار داده شده که می توان از آنها برای جا سازی بسیاری از وسایل کودک بهره برد که در واقع این ایده یکی از بهترین راهکارها برای فضاهای کوچک بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]