اسکانو
استفاده از سرکه

باید و نباید های استفاده از سرکه در از بین بردن لکه ها

بارها و بارها از معجزه استفاده از سرکه، این ماده قوی، بی ضرر و پاک کننده موثر صحبت کرده ایم؛ اما در کنار این قدرت بالا در از بین بردن لکه، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که سرکه مناسب برای استفاده در هر سطوحی نیست، و قبل از انجام هر کاری با سرکه بهتر است که کمی از آن را در قسمت کوچکی از سطح مورد نظر آزمایش کنید. با این حال برخی از سطوح وجود دارند، که سرکه اثری نامناسب بر روی آنها گذاشته و صدمات جدی به آنها وارد خواهد کرد. سرکه اگر چه در پاکسازی اکثر لکه ها موثر عمل می کند اما لازم است بدانید برای از بین بردن لکه جوهر، بستنی و خون باید متوسل به ماده دیگری شوید.

 از سرکه برای پاکسازی سنگ های مرمر یا گرانیت و پارکت طبیعی نباید استفاده کرد، عموما سرکه برای تمیز کردن سطوح سنگی مناسب نیست، و در صورت تماس سرکه با آنها منجر به از بین رفتن سطح رویی سنگ شده و یا سیاه شدن آنها را در بر خواهد داشت، همچنین سرکه برای پاکسازی سطوح پارکت طبیعی نیز به هیچ عنوان مناسب نمی باشد.

برای از بین بردن لکه تخم مرغ از روی سطوح به هیچ عنوان نباید از سرکه استفاده کرد، این ماده اسیدی به شدت در بیشتر شدن لکه ها کمک خواهد کرد!

سرکه در از بین بردن لکه های اتو کار را سختتر می کند، و این ماده می تواند به ساختار داخلی اتو صدمه وارد کند. اگر چه سطح بسیاری از اتوها استیل هستند، اما یادتان باشد این دفعه روش کار فرق می کند، و بهتر است برای پاکسازی اتو های استیل از دستورالعل قرار گرفته توسط خود شرکت استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]