اسکانو
شستشوی پرده

پیش به سوی نوروز، چند نکته در شستشوی پرده‌ها

 پرده ها در تمامی خانه ها، حتی اگر پنجره ای نیز وجود نداشته باشد قطعا یکی از عناصری هستند که زیبایی قابل توجهی به منازل می بخشند، و در واقع می توان گفت قلب هر خانه ای پرده های آن هستند، و شاید اولین چیزی که در هر خانه ای به چشم می آید پرده ها می باشند. پرده ها دارای قیمت های زیادی هستند و ظرافت خاصی به خانه می بخشند، از این رو شستشوی آنها و تمیز به نظر آمدنشان یکی از اصلی ترین کارهای خانه تکانی برای نوروز می باشد. از آنجایی که پرده ها به زودی کثیفی ها را جذب خود می کنند، پس بهتر است شستشو و تمیز کردن پرده ها را به آخرین روزهای خانه تکانی موکول کنید.

  • بهتر است برای شستشو پرده ها از صابون و یا پودرهای صابون مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • پرده هایی که دارای پوسیدگی هستند را تعویض کنید، این پرده ها به سادگی در بهم ریختگی جلوه خانه شما کمک خواهند کرد.
  • پرده هایی که دارای آستر نیستند را در ماشین لباسشویی شسته، و پرده هایی که دارای آستر هستند را به خشکشویی بدهید.
  • پرده های نازک و بدون آستر را دمای پایین بشویید تا دمای بالای آب به آنها آسیبی وارد نکند.
  • اگر پرده هایتان بزرگ و بسیار کثیف هستند، آنها را در وان آبی با مواد شوینده خیس کنید سپس بشویید.
  • اگر پرده شما دارای حلقه های زنگ زده است، می توانید حلقه ها را داخل سرکه جوشانده و مجددا نصب کنید، اینکار زنگ آهن را از بین می برد.
  • بر روی چوب پرده های قدیمی خود کمی صابون بزنید تا به این شکل حرکت گیره ها ساده تر انجام شود.
  • زمانی که پرده ها را می شویید بلا فاصله آنها را نصب کنید، اینکار از ایجاد چروک بر روی پرده ها می کاهد.
  • هر از چند گاهی غبار روبی پرده ها را انجام دهید، اینکار باعث می شود گرد و غبار کمتری بر روی پرده ها نشسته و مدت زمان بیشتری تمیز بمانند.

 

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]