اسکانو
جاذبه‌های گردشگری جهان

برترین جاذبه‌های گردشگری جهان از دید گردشگران (سری دوم)

استفاده از تجربیات دیگران در هر موضوعی همواره می‌تواند راهگشای ما باشد، از مسائل مختلف زندگی گرفته تا تجربه سفر به نقاط مختلف جهان، همگی می‌توانند به ما کمک کنند تا اتفاقات لذت بخشی را تجربه کنیم. در مطلب گذشته سری اول از برترین جاذبه‌های گردشگری جهان از دید گردشگران را برای شما معرفی کردیم، گردشگرانی که تجربیات خود از سفرهای دور دنیا را لیست کرده و از میان آن‌ها 25 نقطه دیدنی در کل جهان رتبه آورده‌اند، فهرستی که قطعاً می‌تواند کمک بسیار زیادی در انتخاب کشور و منطقه گردشگری موردنظر به شما کرده و درنهایت سفری لذت‌بخش را برای شما رقم بزند.

بارسلون، اسپانیا

بارسلون برای اکثر ایرانی‌ها یادآور تیم فوتبال بارسلونا است! اما همه‌چیز در بارسلون به تیم فوتبال ختم نخواهد شد بلکه این شهر یکی از بهترین نقاط اسپانیا بشمار می‌رود و در آن شاهد جاذبه‌هایی همچون پوبله اسپانیول، موزه پیکاسو و یا جاذبه دیگری مثل چشمه‌ی سحرآمیز خواهید بود.

گورمه ، ترکیه

ترکیه در دل خود جاذبه‌های گردشگری فراوانی را جای‌داده است؛ منطقه‌ای به نام کاپادوکایای در ترکیه قرارداد که از جاذبه‌های گردشگری این کشور معرفی می‌شود؛ این منطقه به دلیل کوهستان‌های بکری که دارد توانسته در لیست رتبه 14 را به خود اختصاص دهد.

اوبود، اندونزی

اوبود منطقه‌ای در قاره آسیا و در جزیره Gianyar بالی است، که قطعاً یکی از پرجاذبه‌ترین‌های این منطقه بشمار می‌رود. اوبود دقیقاً در جنوبی‌ترین قسمت این منطقه قرارگرفته و از مراکز توریستی منحصربه‌فرد در دنیا محسوب می‌گردد.

کوسکو، پرو

کوسکو درواقع پایتخت قدیمی اینکاها در رشته‌کوه‌های آند است. این شهر یکی از جاذبه‌های گردشگری در پرو که یکی از زیباترین کشورهای آمریکای جنوبی است.

سنت پترزبورگ، روسیه

سنت پترزبورگ پس از مسکو یکی از پرجمعیت‌ترین‌های روسیه بشمار می‌رود. در این شهر شلوغ و زیبا می‌توانید شاهد جاذبه‌های گردشگری همچون موزه هرمیتاژ، کلیسای سنت آیزاک، کاخ کاترین و پترهف و انواع کلیساها و کاخ‌های زیبا باشید.

بانکوک، تایلند

تایلند کشوری پرجاذبه به‌حساب می‌آید. کشوری که در آن مجموعه پادشاهی گرند پالاس، معبد وات پاراکائو، باغ رز و مزرعه تمساح‌ها در بانکوک شهری پرجاذبه ساخته است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری بانکوک می‌توان به معابدی بسیار زیبا و طبیعتی بکر اشاره کرد.

کاتماندو، نپال

نپال مخصوص کسانی است که علاقه‌مند به هیجان و تفریح و کوهنوردی هستند. علاوه بر منطقه‌ای تفریحی منطقه کاتماندو دارای معابد مختلف و بناهای یابود بسیاری است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

آتن، یونان

آتن از سواحل بسیاری بهره برده؛ سواحلی همچون آپولو که ترکیبی از تاریخ، ساحل، آب و فرهنگ را پدید آورده‌اند. علاوه بر سواحل زیبای این منطقه آکروپولیس و میدان سینتاگما از دیگر جاذبه‌های گردشگری منطقه هستند.

بوداپست، مجارستان

در بوداپست می‌توانید ترکیبی از هنر و موسیقی و تاریخی را ببینید. در این شهر کاخ رویال بوداپست، ساختمان پارلمان و میدان قهرمانان از جاذبه‌های گردشگری بوده که نظر گردشگران را به‌سوی خود جلب کرده است.

کوینز تاون، نیوزیلند

کوینز تاون شهری است که مناسب برای سفرهای هوایی با هلیکوپتر بر فراز شهر است که خاطره‌ای بسیار زیبا را برای گردشگران می‌سازد؛ از طرفی برج اوتانک از مشهورترین جاذبه‌های این شهر به‌حساب می‌آید.

هنک کنگ، چین

هنگ‌کنگ در ساحل جنوبی شرقی چین قرارگرفته است؛ این شهر یکی از محبوب‌ترین شهرهای دنیا ازنظر توریست‌ها است.

دبی، امارات

دبی را همه به برج‌های خاصش می‌شناسند، شهری لوکس که انواع هتل‌های مختلف، بهترین آکواریوم‌ها و مراکز تفریحی را در خود جای‌داده است و در دستور کارش قرار داده تا در صدر جدول بنشیند!

سیدنی، در استرالیا

استرالیا عموماً در فهرست بهترین مکان‌های زندگی در دنیا قرار دارد. این کشور بیشترین شهرت خود را مدیون آرامش و رفاهی است که دارد. در این کشور فوق‌العاده شاهد سواحل زیبا، پل معروف هاربر، پارک ملی و دیگر اماکن تفریحی خواهید بود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]