اسکانو
برترین ساختمان‌ها

برترین ساختمان‌ها ازنظر طراحی در کنار عنصری به نام آب

در تابلوهای نقاشی از طبیعت دقت کرده‌اید، همواره دریاچه‌ای به تصویر کشیده شده که در آن نمایی از درختان منعکس می‌شود، در اطراف ما هر چیزی که در آب منعکس می‌شود می‌تواند نظرمان را به خود جلب کند، ساختمان‌ها، تصویر پرندگان، درختان و … زمانی که در آب منعکس می‌شوند دارای زیبایی دوچندانی بوده و یک تأثیر بصری بسیار زیاد خواهند داشت. امروزه در دنیای معماری از این عنصر مهم بهره گرفته‌شده و طرح‌های نهایی را با انعکاس در آب در دید عموم زیباتر به تصویر می‌کشند.

آب یکی از مهم‌ترین عناصر در دنیای معماری شناخته می‌شود، که می‌تواند نقش مهمی در سبک معماری و نوع طراحی یک ساختمان داشته باشد، این نقش آن‌قدری بزرگ و محسوس است که می‌تواند به‌عنوان یک المان زیبا کننده فضا بشمار برود. در سال‌های اخیر بسیاری از معماران قوی در دنیای معماری اثر خود را با این عنصر مهم تلفیق کرده و به دنیای معماری عرضه کرده‌اند. انعکاس نمای یک ساختمان در آب دارای تأثیر بصری فوق‌العاده‌ای است، در بسیاری از اوقات در شرایط اقلیمی و محوطه‌ای خاصی بازتاب تصویر ساختمان در آب به‌عنوان یکی از عناصر اصلی در طراحی بشمار می‌رود و این بازتاب نقش اساسی در ارائه اثر نهایی معماری دارد، که می‌تواند در ذهن مخاطبان تأثیر بسزایی بگذارد. امروز می‌خواهیم ساختمان‌هایی را برای شما معرفی کنیم که معماران آن‌ها در طراحی نهایی پروژه خود از عنصر آب بهره گرفته‌اند؛ همراه با ما باشید.

ساختمان مرکز بین‌المللی مسابقات زیبا

مجموعه هنری لوئیس

پروژه ظرافت سفیدی و افسون مکعب

کلاب کانتری ناین بریج

پروژه انعکاس شما

کلیسای باغ نیانجینگ وانجینگ

موزه هنر مجسمه‌سازی دینگلی

ساختمان Forte Nanshan

ساختمان مرکزی تحقیقات و فن‌آوری کمپانی فراری

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]