اسکانو
کاربردهای خمیردندان

برخی از کاربردهای خمیردندان در خانه که جالب است بدانید.

خمیردندان یک ماده پاک‌کننده دندان بوده که در همه خانه‌ها یافت می‌شود؛ اما کاربردهای خمیردندان تنها استفاده در پاک‌سازی دندان‌ها خلاصه نمی‌شود و می‌توان برای سفید کردن و پاک‌سازی بسیاری دیگر از سطوح در خانه kdc از آن استفاده کرد. در مطلب امروز ۱۲ تأثیر مهم خمیردندان در خانه‌داری را برای شما بازگو می‌کنیم که به‌واسطه آن می‌توانید از استفاده بسیاری از مواد شیمایی در امان بمانید. تا انتهای مطلب کاربردی امروز همراه ما باشید.

  1. یکی از بهترین تأثیرات خمیردندان، پاک‌کنندگی قوی آن‌ها در چراغ‌های جلوی ماشین است. کمی خمیردندان سفیدکننده بر روی دستمالی تمیز ریخته و بر روی چراغ‌های جلوی ماشین بکشید تا پس از کار از نتیجه آن شگفت‌زده شوید.
  2. برای پاک‌سازی نقره جات می‌توانید از خمیردندان استفاده کنید. مقداری از خمیردندان بر روی دستمال بریزید و بر روی سطوح نقره‌ای بکشید، سپس آن را شسته و خشک‌کنید.
  3. اگر از پیانو استفاده می‌کنید، پس بارها و بارها با کثیفی دکمه‌های آن مواجه شده‌اید. کمی خمیردندان را بر روی آن‌ها زده و سپس به‌خوبی تمیز کنید.
  4. برای پاک‌سازی قسمت‌های سفیدرنگ کف کفش‌هایتان می‌توانید از خمیردندان استفاده کرده و نتیجه جالب آن را مشاهده کنید.
  5. برای آنکه شیشه داخل عینک شنا بخار نگیرد، کمی خمیردندان به آن زده و سپس آن را بشویید.
  6. برای از بین بردن لکه‌های چوب بدون استفاده از مواد شوینده شیمیایی برای یک‌بار هم که شده از خمیردندان استفاده کنید و تأثیر آن را ببینید.
  7. برای از بین بردن لکه روی لباس‌های سفیدرنگ مقداری از خمیردندان سفیدکننده بر روی لکه بریزید و سپس منتظر بمانید تا خمیردندان کمی بر روی لکه بماند، سپس آن شسته و خشک‌کنید. خمیردندان بر روی لباس‌های رنگی نباید قرار بگیرد.
  8. یکی از کاربردهای جالب خمیردندان در پاک‌سازی لکه‌های موجود روی شیرآلات هست. نتیجه کار واقعاً شگفت‌انگیز است، تمامی لکه‌های موجود بر روی شیرآلات که به‌سختی هم پاک نمی‌شدند، اکنون به‌سادگی پاک خواهند شد. فقط کافی است برای این کار مقداری از خمیردندان را توسط پارچه و یا یک مسواک بلااستفاده بر روی آن‌ها بکشید.
  9. از بین بردن خط و خش روی شیشه و کف اتو به‌سادگی توسط خمیردندان امکان‌پذیر است که فقط باید مقداری از آن را توسط تکه پارچه‌ای نرم محکم بر روی خطوط بکشید.
  10. برای از بین بردن خطوط ریزی که بر روی موبایلتان افتاده این بار هم خمیردندان به کمک شما خواهد شتافت، کمی خمیردندان را توسط تکه‌ای پارچه بر روی آن بکشید و سپس به‌خوبی پاکش کنید.
  11. برای از بین بردن رنگ لاکی که بر روی ناخن‌هایتان مانده مقداری خمیردندان سفیدکننده توسط مسواکی بلااستفاده بر روی ناخن‌ها زده و اجازه دهید کمی بمانند، سپس آن را شسته و از نتیجه آن لذت ببرید.
  12. آخرین کاربرد خمیردندان برای از بین بردن بوی به دیست که دست در مواجه با موادی همچون پیاز، سیر، مرغ و ماهی می‌گیرد. دستان خود را باکمی خمیردندان مالش دهید و سپس با بشویید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]