اسکانو
حفره‌های روی دیوار

حفره‌های روی دیوار را به‌سادگی پرکنید

همیشه پس از خانه‌تکانی و جابه‌جایی برخی وسایل به‌منظور تغییر دکوراسیون، متوجه وجود حفره‌های ریزودرشتی بر روی دیوار هستیم که شاید تنها راه از بین بردن آن‌ها بتونه و یا چسباندن استیکرهای مختلف باشد؛ اما بتونه‌ها و استیکر ها همیشه راهکارهای درستی به‌حساب نمی‌آیند و حتی استفاده از آن‌ها دردسرهای زیادی با خود همراه دارد؛ به‌علاوه اینکه یک سوراخ کوچک بر روی دیوار ارزشی ندارد که به خاطرش بخواهید هزینه و کار زیادی برای خود درست کنید. این بار می‌خواهیم برای خانم‌های خانه‌دار روش‌های خانگی پر کردن این سوراخ‌ها را معرفی کنیم.

استفاده از خمیردندان

یکی از مواد مؤثر برای پر کردن سوراخ‌های میخ بر روی دیوار استفاده از یک خمیردندان سفیدرنگ است، توجه داشته باشید خمیردندان باید کاملاً سفید باشد و کوچک‌ترین دانه رنگی نیز داخلش وجود نداشته باشد. اگر دیوار خانه شما سفیدرنگ است، پس‌کارتان ساده است تنها با استفاده از یک گوش پاک‌کن و خلال‌دندان می‌توانید به‌سادگی داخل سوراخ‌ها را پرکنید. پس از پر کردن اولیه، خمیردندان کمی به داخل فرو خواهد رفت و لازم است پس از خشک شدن آن بار دیگر داخلش را پرکنید. اگر دیواری به رنگ بژ، کرم و یا قهوه‌ای دارید می‌توانید کمی از پنکیک آرایشی خود را داخل کمی خمیردندان ریخته و پس از ترکیب رنگی مطابق بارنگ دیوارتان اقدام به پر کردن سوراخ بر روی دیوارکنید. ترکیبات رنگی دیگر بر روی دیوارتان نیز توسط رنگ‌های خوراکی و سایه‌های چشم رنگی مات با خمیردندان قابل‌تولید هستند.

استفاده از صابون سفید و یا صابون آیوری معروف به عاج فیل

اگر دیوارهای خانه شما سفید و یا بژ و کرم است می‌توانید از صابون‌های داخل بازار که به رنگ دیوارتان نزدیک هستند یکی را انتخاب کرده و به‌صورت دورانی بر روی جای میخ روی دیوار بکشید؛ زمانی که سوراخ به‌خوبی پر شد، می‌توانید توسط یک دستمال مابقی اضافات صابون را از روی دیوار پاک‌کنید.

استفاده از آرد ذرت

آرد ذرت را باکمی آب مخلوط‌کنید تا یک خمیر نرم به دست آید؛ پس‌ازآن به‌سرعت و تا زمانی که آرد خشک نشده داخل سوراخ‌ها را با آن پرکنید. این خمیر به دلیل رنگ کرمی که دارد به‌شدت مناسب دیوارهای بژ و کرم است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]