اسکانو

[:en]راهکاری ساده برای رفو کردن روکش و تعمیر مبلمان خانه[:]

[:en]

گاهی اوقات پیش می آید که در اثر اتفاقی ناگهانی روکش مبلمان دچار آسیب می شود، چنین شرایطی برای افراد ناخوشایند بوده و حسی نامطلوبی را به افراد خانه می دهد. اما به جای هزینه های بالا و یا تعویض روکش و تعمیر مبلمان با راهی ساده می توان این مشکل را برطرف کرد و در عین حال ظاهری زیبا و متفاوت به مبلمان داد.

برای مبلمانی با روکش پارچه ای که دچار پارگی و آسیب شده اند، قبل از هر کاری محل آسیب را به واسطه نخ و سوزن تعمیر کنید، پس از آن از پارچه های زیبا و مطابق با دکوراسیون و رنگ مبلهایتان تکه های زیبا و قرینه ببرید، این تکه ها در هر اشکال هندسی که بخواهید قابل تهیه هستند، و می توانید با سلیقه خود هر طرحی که می خواهید را پیاده سازی کنید. تکه های بریده شده را با توجه به میزان پارگی روکش مبل انتخاب کنید و سپس آنها را با کمک سوزن ته گرد در جای مناسب خود فیکس کرده و با نخ رنگی متناسب آنها را بدوزید. برای اینکه تکه های وصله زده به مبلمانتان خود را زیبا جلوه داده و با دکوراسیون هماهنگی داشته باشند، می توانید از همان پارچه ها کوسن هایی را تهیه کنید که در کنار هم جلوه ای متناسب و زیبا برای منزلتان داشته باشند.

تعمیر مبلمان[:]

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]