اسکانو
رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد فاضلاب با ترفندهای خانگی

محال است خانم خانه دار باشید اما از بوی بد فاضلاب آشپزخانه برای یک بار هم که شده آزرده نشده باشید. بوی بد فاضلاب آشپزخانه اغلب به دلیل ریختن ته مانده مواد غذایی به داخل لوله و سینک بوده، این مواد در نهایت در داخل لوله ها باقی مانده و پس از فاسد شدن بوی نامطبوعی را ایجاد می کنند. برای حل این مشکل  و رفع بوی بد فاضلاب انواع لوله باز کن های شیمیایی وجود دارند، که هر کدام علاوه بر ایجاد گازهای مضر، در طول زمان منجر به پوسیدگی لوله ها نیز خواهند شد. از این رو در مطلب امروز ترفندهایی خانگی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه را برای شما آماده کرده ایم؛ همراه ما باشید.

استفاده از مخلوط آبلیمو و جوش شیرین در پاکسازی لوله فاضلاب آشپزخانه

خوبیِ استفاده از عناصر طبیعی آن است که همیشه در دسترس بوده و پس از استفاده می توان از عطر خوش آنها استفاده کرد. یکی از دو عنصری که می توانید به واسطه آن ها بوی بد فاضلاب را از بین ببرید، تهیه مخلوطی از ۴/۱ پیمانه آبلیمو و ۴/۱ پیمانه جوش شیرین است. این مخلوط با واکنش های که از خود ایجاد می کند، در رفع آلودگی و بوی بد بسیار مناسب است، از این رو مایع گازدار را درون لوله فاضلاب بریزید و اجازه دهید چند دقیقه بماند، پس از آن به مدت 1 دقیقه شیر آب سرد را باز گذاشته و اجازه دهید آب مابقی مواد را از بین ببرد.

استفاده از مخلوط سرکه و جوش شیرین در پاکسازی لوله فاضلاب آشپزخانه

راه حل طبیعی دیگر استفاده از ۲/۱ پیمانه جوش شیرین و ۲/۱ پیمانه سرکه می باشد. برای این منظور جوش شیرین را داخل لوله ریخته و سپس سرکه را بر روی آن بریزید. نتیجه کار ایجاد مخلوطی گاز دار، اسیدی و قوی بوده که میتواند آلودگی ها را از بین ببرد. این مخلوط باید 5 دقیقه داخل لوله ها بماند تا واکنش بین اسید و سطح به طور کامل انجام شود. پس از گذر این مدت زمان آب داغ داخل لوله به مدت 30 ثانیه بریزید.

دستورالعمل های خانگی با آنکه ضرری ندارند، اما قدرت اثر آنها کمتر از مواد شیمایی می باشد، اگر بوی بد همچنان ادامه داشت راه حل ها را دوباره انجام دهید تا بو رفع شود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]