اسکانو

موادی که برای شما همانند وایتکس عمل خواهند کردند

مواد سفیدکننده برای همه ما کاملاً آشنا هستند، موادی همچون وایتکس ها که به سادگی سخت‌ترین لکه‌ها را در مدت زمانی کوتاه از بین خواهند برد. اما وایتکس ها در کنار لکه بری سریعی که دارند از دسته مواد شیمیایی مضر برای سلامتی بوده و علاوه بر آنکه بر پوست اثر مخربی به‌جای می‌گذارند، برای تنفس و ریه‌ها نیز به شدت مضر هستند. اما برخی از مواد طبیعی و بی ضرری در آشپزخانه همه ما یافت می شود که در نقش وایتکس ها عمل کرده و می‌توانند منجر به پاکیزگی برخی از وسایل شوند.

قطعاً شما نیز با تیرگی و از دست دادن برق استیل بر روی سینک ظرف‌شویی خود مواجه شده‌اید، برای آنکه این دست از وسایل مانند روز اول براق شوند نیاز است تا مقداری از روغن زیتون بر روی تکه‌ای پنبه ریخته و سپس سطح استیل را توسط آن مالش دهید. پس از این کار با دستمالی حوله‌ای و پاکیزه بر روی سطح موردنظر بکشید و از نتیجه کار لذت ببرید.

نمک بهترین پاک‌کننده برای اتو

کف اتو در تماس با بسیاری از پارچه‌ها پس از مدتی کدر شده و لکه‌های فراوانی بر روی آن پدید می‌آید که پاک کردن آن‌ها کار ساده‌ای نیست. این لکه‌ها وقتی در مجاورت حرارت بالای اتو قرار می‌گیرند سخت‌تر شده و عملاً پاک کردن آن‌ها غیر ممکن خواهد شد. برای این منظور نمک همچون وایتکس عمل کرده و به سادگی می‌تواند تا کف اتوی شما را مطابق روز اول تمیز کند. مقداری نمک بر روی دستمالی تمیز ریخته و سپس اتو را بر روی بالاترین درجه و بدون بخار قرار داده و چند بار بر روی نمک بکشید.

با روغن بچه دست‌هایتان را مانند روز اول تمیز کنید

اگر با مواد رنگی کار کرده باشید، می‌دانید که لکه‌های ایجاد شده حتی با حمام رفتن هم پاک نخواهد شد. برای چنین لکه‌هایی شستشوی چند باره دست نیز تنها به پوست آسیب وارد می‌کند؛ از این رو بهتر است مقداری روغن بچه بر روی دست‌ها مالیده و کمی دستان خود را با آن مالش دهید. پس از پاک شدن لکه‌ها دست‌ها را با آب صابون بشویید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]