اسکانو

[:en]نکات خانه داری در تمیز کردن و از بین بردن خط و خش های روی اجاق گاز[:de]

نکات خانه داری در تمیز کردن و از بین بردن خط و خش های روی اجاق گاز

[:]

اجاق گاز در هر منزلی یکی از آن دسته وسایلی است که در طول روز بیشترین استفاده را دارد. اما گاهی اوقات ناخواسته با کشیدن ظروف بر روی آن یا اصابت وسایل با اجاق گاز، شاهد پدید آمدن خط و خش های ریزی بر روی هستیم که شاید برای هیچ خانم خانه داری جالب نباشد. در مطلب امروز قصد به معرفی برخی راهکارهای خانگی برای از بین بردن خط و خش های ریز روی اجاق گاز را داریم. در ادامه مطلب و آشنایی با نکات خانه داری همراه ما باشید.

استفاده از مخلوط جوش شیرین و آب در پاکسازی اجاق گاز

نکات خانه داری در تمیز کردن و از بین بردن خط و خش ها از روی اجاق گاز

یکی از موادی که همیشه در منازل جادو می کند جوش شیرین است و این امر بر هیچکس پوشیده نیست. مخلوطی خمیری از جوش شیرین و آب درست کنید، به طوری که هیچ گلوله ای خشک از جوش شیرین در خمیر باقی نماند. به واسطه یک پارچه نرم و لطیف مخلوط بدست آمده را بر روی سطح گاز پخش کنید، و سپس به صورت دورانی شروع به پاکسازی اجاق گاز کنید. پس از آنکه پاکسازی به اتمام رسید توسط یک پارچه نرم و خشک مابقی جوش شیرین روی اجاق گاز را تمیز کرده تا عاری از هرگونه موادی شود.

استفاده از پولیش آهن در پاکسازی اجاق گاز

نکات خانه داری در تمیز کردن و از بین بردن خط و خش ها از روی اجاق گاز

ماده پولیش مناسب برای جنس گاز خود را تهیه کنید. به وسیله یک پارچه پنبه ای و نرم، کمی از ماده پولیش را برداشته و بر روی سطح گاز به صورت دورانی بکشید. اضافه این ماده را از روی گاز پاک کنید و اجازه دهید مابقی آن بر روی نقاط زخمی باقی بماند. پس از گذر چند دقیقه می توانید تمامی مواد پولیش را از روی سطح گاز به طور کامل پاک کنید و نتیجه مطلوب آن را مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]