اسکانو

هر نوع پارچه ای روش شستشوی خود را دارد!

بیشتر افراد زمانیکه می خواهند لباس های خود را شستشو دهند توجهی به جنس آن ندارند، تمامی لباس ها را یکجا با یک دیگر داخل ماشین لباسشویی انداخته و آن را روشن می کنند! اما هر نوع پارچه ای روش شستشوی خود را دارد؛ اگر بدانید که هر نوع پارچه ای را باید با چه روشی شستشو دهید قطعا لباسهایتان برای مدت زمان طولانی تر سالم خواهد ماند!

روش شستشوی لباس های پشمی

لباس های پشمی نباید با آب گرم شسته شوند، آب گرم به الیاف آسیب زده و در نهایت خواهید دید که لباس پشمی شما آب رفته است! این لباس ها باید با آب سرد و با دست شسته شوند. برای دیدن روش کامل شستشوی لباس های پشمی اینجا کلیک کنید.

روش شستشوی پارچه های استات

استات باید تنها با روش خشک شویی تمیز شود. در برخی از این پارچه های استات ذکر شده که می توان آنها را با دست شست؛ به دنبال این جمله بگردید و اگر آن را یافتید می توانید پارچه خود را با یک شوینده ملایم و آبی ولرم شستشو دهید.

روش شستشوی پارچه های آکریلیک

برای شستن چنین پارچه هایی باید ابتدا آنها را پشت و رو کنید و سپس آنها را با دست و یا ماشین لباسشویی بشویید.

روش شستشوی پارچه های نخ یا کتان

پارچه های نخی و کتان تحمل دمای بالا را دارند. این لباس ها هم قابلیت شستشو با دست را دارند و هم ماشین لباسشویی و برای شستن آنها نیازی به اندیشیدن تدابیری خاص نیست!

روش شستشوی پارچه های کشی یا استرچ

لباس های کشی یا باید با دست و یا در داخل ماشین لباسشویی و بر روی درجه الیاف مصنوعی شسته شوند… برای این نوع از لباس ها نمی توان از انواع مواد سفید کننده استفاده کرد، چراکه این مواد کل الیاف پارچه را از بین برده و لباستان به زودی خواهد پوسید!

روش شستشوی پارچه های نایلون و پلی استر

پارچه های نایلونی دارای الیاف ظریفی هستند و باید با دست شسته شوند، اگر تمایل به استفاده از ماشین لباسشویی دارید درجه آن را بر روی الیاف مصنوعی قرار دهید.

روش شستشوی پارچه های ابریشم

پارچه های ابریشمی باید با دست و آب گرم و کمی صابون شسته شوند. این لباس ها را برای خشک کردن نچلانید! همینکه مقداری آنها را بفشارید تا آب اضافی خارج شود کافیست.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]