اسکانو
جاذبه‌های گردشگری ایران

بهترین جاذبه‌های گردشگری ایران که باید در تابستان به آن‌ها سفر کنید

چشمه آب‌شور باداب سورت دومین اثر طبیعی ملی ایران

چشمه آب‌شور باداب سورت در استان ساری قرارگرفته و یکی از بی‌نظیرترین چشمه‌های آب‌شور کشور است. این چشمه شور دارای حوضچه‌هایی در خود است که در زمان طلوع و غروب خورشید تلالوی نور در آن‌ها زیبایی وصف‌ناپذیری را به وجود می‌آورد، که پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده به این چشمه سفرکرده و از موهبت‌های الهی بر روی زمین لذت ببرید. این چشمه تقریباً در تمام سال زیبایی خود را دارد، اما بهترین فصول برای سفر به آن بهار و تابستان است که سبز و خرم بوده و زمانی مناسب برای آب‌تنی به‌حساب می‌آید.

تنگ بستانک قسمتی از بهشت در شیراز

زیبایی شگفت‌انگیزی که این منطقه دارد، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و گویی این منطقه قسمتی از بهشت بر روی زمین است. در این منطقه شاهد انبوهی از درختان و رودخانه‌هایی پر از آب خواهید بود که پوشش گیاهی مناسبی در آن رشد کرده است و آبشارهای طبیعی و کم ارتفاعی در آن پدید آمده که هر بیننده‌ای را به تحسین وادار می‌کند. از این منطقه بانام بهشت گمشده یاد می‌شود چراکه درختان آن دست در دست هم داده و سقفی زیبا از شاخ و برگ‌بر سر گردشگران ایجاد کرده‌اند، و تنها صدایی که در آن به گوش می‌رسد صدای شرشر آب و نغمه پرنده‌ها است.

اگر مشتاق سفر به شهر شیراز شده‌اید برای مشاهده فایل‌های موجود برای اقامت کوتاه مدت در شیراز کلیک کنید.

گردنه حیران اردبیل

کمتر کسی است که نام گردنه حیران را نشنیده باشد و از زیبایی‌های آن از زبان دیگران چیزی به گوشش نرسیده باشد. حیران نام یک روستا در شهرستان آستارا در استان گیلان است. گردنه حیران یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این استان بوده که مسیری طولانی و راه ارتباطی بین آستارا و اردبیل است. این گردنه زیبا از سویی به کوهه‌ای سرسبز می‌رسد و از سویی دیگر به دره‌هایی نه‌چندان عمیق که در میان آن‌ها ارس در جریان است منتهی می‌شود. گردنه حیران در بیشتر مواقع در مه پنهان‌شده و تمامی دره‌ها و کوهپایه‌های آن سرشار از گیاهان جنگلی است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]