اسکانو

[:en]خداحافظی بازار مسکن با رکود، خرید لیزینگی مسکن روی میز شورای پول و اعتبار[:de]

خداحافظی بازار مسکن با رکود، خرید لیزینگی مسکن روی میز شورای پول و اعتبار

[:]

حامد مظاهریان در بین جمعی از خبرنگاران بیان کرده، در شهر تهران 116 هزار و 187 خرید و فروش مسکن به ثبت رسیده که در مقایسه با سال گذشته در یک مدت مشابه، شاهد رشدی 9 درصدی هستیم. این مقام مسئول همچنین بیان کرد، بررسی ها نشانگر آن است که در شهرهای مختلف کشور نیز مانند پایتخت همین میزان از رشد خرید و فروش را شاهد هستیم، و این روند نشان از پایان رکود در بازار مسکن دارد.

مظاهریان یکی از دلایل خروج از رکود را افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن تا یک میلیارد و 500 میلیون ریال، و کاهش نرخ سود بانکی برای مسکن اولی ها می داند، و به گفته وی نرخ سود بانکی برای مسکن اولی ها برای بافت های فرسوده حدود هشت درصد و خارج از آن حدود 9.5 درصد تعیین شده است.

مظاهریان همچنین اعلام کرد که در راستای رشدی که شاهد آن بودیم، بازار به سرمایه گذاران و سازندگان مسکن نیز این پیام را می دهد تا سرمایه های خود را برای ساخت مسکن بکار بگیرند. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که طرح خرید لیزینگی مسکن همچنان در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، و بانک مرکزی نیز تا حد بسیار زیادی با این طرح موافقت کرده است، به همین دلیل این طرح به شورای پول و اعتبار ارسال شده که در انتظار تصویب آن هستیم.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]