اسکانو
سفرهای نوروزی

سفرهای نوروزی، جاذبه های گردشگری ایران (سری اول)

نوروز از آنچه که تصور می کنید به شما نزدیکتر است! تعطیلات 13 روزه سال نو نزدیک است، و حتما بسیاری از شما در فکر لذت بردن از این تعطیلات نسبتا طولانی هستید. چه چیز بهتر از آنکه دست اعضای خانواده را گرفته و پس از گذر یکسال سخت و پرهمهمه کمی برای خود و خانواده وقت گذاشته و سفر کنید؟ اگر قصد به دیدن جاذبه های ایران دارید در سری مطالب سفرهای نوروزی، جاذبه های گردشگری ایران قصد به معرفی انواع جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف کشور عزیزمان را داریم، پس با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشگری اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای تاریخی و بسیار زیبای کشورمان است که هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران می باشد. اصفهان را پس از مشهد می توان دومین شهری دانست که افراد تمایل به گردشگری در آن را دارند. این شهر زیبا و تاریخی به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی فراوانش مشهور بوده و از آنها می توان به عمارت عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام (مسجد شاه)، کلیسای وانک، منار جنبان، کاخ چهل ستون، کاخ هشت بهشت، چهار باغ، آتشگاه، گورستان قدیمی تخته فولاد، بازار تاریخی اصفهان، میدان نقش جهان، باغ پرندگان، پل خواجو، پل شهرستان، سی و سه پل (پل الله وردی خان) و… اشاره کرد.

در میان شیرینی های معروف اصفهان می توانید از گز و پولکی مخصوص اصفهان خریده و به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان به شهر خود ببرید. بهترین و مورد توجه ترین غذای اصفهانی نیز بریونی بوده، که خوراکی گوشتی و بسیار چرب می باشد، این خوراک را می توانید در تمام نقاط شهر تهیه کنید.

برای مشاهده آگهی‌های اجاره روزانه در اصفهان کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری مشهد

مشهد یکی از اولین شهرهاییست که به واسطه وجود حرم مطهر امام رضا سالیانه میزبان جمعیت بسیار زیادی از سراسر کشور های مسلمان دنیا می باشد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید علاوه بر زیارت به سیاحت نیز بپردازید و از نقاط دیدنی و بسیار زیبای این شهر نیز دیدن فرمایید.

از جاذبه های گردشگری شهر مشهد می توان به آرامگاه فردوسی، موزه آرامگاه نادری، بقعه پیرپالاندوز، امام زاده سید محمد(گنبد خشتی)، الماس شرق،  مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آلتون،  بازار رضا(ع)،  مجتمع تجاری پروما،  مجتمع تجاری زیست خاور،  روستای ییلاقی جاغرق،  روستای تاریخی پاژ، گنبد هارونیه، غار مغان،  سرزمین موج های آبی مشهد، شهر بازی پارک ملت مشهد، ییلاق تفریحی شاندیز مشهد، مجموعه وکیل آباد مشهد، آبشار اخلمد مشهد اشاره کرد.

برای مشاهده آگهی‌های اجاره روزانه در مشهد کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری بوشهر

بوشهر شهری جنوبیست که می توایند با خیالی آسوده از آب و هوایی خوش در عید به آنجا سفر کنید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، بوشهر دارای جاذبه های بسیار دیدنی بوده که از میان آنها می توان به موزه رییس علی دلواری، قلعه نصوری، رافائل، سحانتیر، گنبد نمکی جاشکف موزه دریانوردی خلیج فارسی و ری اشاره کرد. اگر به این شهر زیبا سفر کردید، نگران خرید سوغاتی نباشید، زیرا در این شهر زیبا می توانید خرما، ارده، حلوای سنگک، خارک پخته و ماهی تهیه کنید.

برای مشاهده آگهی‌های اجاره روزانه در بوشهر کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]