اسکانو
ثبت‌نام مسکن

هشدار جدی وزیر: سایت‌های ثبت‌نام مسکن کلاه‌برداری هستند

در کنار وعده‌هایی که نامزدهای انتخاباتی در این ایام برای رونق مسکن سر می‌دهند، برخی سایت‌های ثبت‌نام مسکن را روی کار آورده‌اند که گویا از آب گل‌آلود قصد ماهیگیری دارند؛ در این خصوص و بر طبق یک خبر فوری وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که این‌گونه سایت‌ها کلاه‌برداری بوده و راه‌اندازی آن‌ها برای ثبت افراد به‌منظور ارائه مسکن به آن‌ها امری است که امکان پیگیری قضایی داشته و درصورتی‌که شرایط در این زمینه تغییر نکند قانون وارد عمل خواهد شد.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش سیاست‌های توسعه مسکن و در ارتباط با ارزان کردن نرخ سود تسهیلات مسکن برای خانه اولی‌ها گفت؛ امکان استفاده از تسهیلات با سود تک‌رقمی در بافت‌های فرسوده و برای همه خانواده‌ها 8 درصد بوده و برای زوج‌های جوان 9.5 درصد خواهد بود. وی گفت در مورد طرح پیشنهادی استقبال فراوانی از سوی مردم صورت گرفته و برای استفاده از این تسهیلات افراد پس از یک سال سپرده‌گذاری می‌توانند متقاضی برای بازار مسکن شوند. آخوندی در مورد کاهش نرخ سود اوراق مسکن نیز گفت که در این زمینه نیز به دنبال کاهش قیمت بر مبنای عرصه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد که به دنبال افزایش سقف تسهیلات نیست و تنها به دنبال افزایش امکانات زیر بنایی است. این مقام مسئول درباره زمان اجرای مسکن اجتماعی نیز اعلام کرد که مقدمات این طرح قرار است با توسعه‌ای شدن بانک مسکن فراهم شود و اجرای آن نیز پس از اتمام مسکن مهر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]