اسکانو
برج‌های معروف دنیا

برج‌های معروف دنیا، برج کج ابوظبی

  برج کج ابوظبی یکی از برج‌های معروف دنیا

آسمان‌خراش کج ابوظبی بلندترین ساختمان این شهر است که ۱۵۶ متر بوده و به‌صورت زیبا و هنرمندانه‌ای حدود ۱۸ درجه به سمت غرب کشیده شده است. این آسمان‌خراش زیبا در سال ۲۰۱۰ ازلحاظ معماری پای به کتاب‌های گینس گذاشته و با حجم زیادی از بتن پایه‌ریزی شده است. این حجم بالا از بتن توسط میلگردهایی بتنی حدود ۱۰۰ متر زیرزمین در جای خود محکم شده‌اند.

مرکز سینمایی یو افت ای پالست

این ساختمان در ظاهری کاملاً شیشه‌ای ساخته‌شده و ظاهری متفاوت و بسیار زیبا را به خود گرفته است. برای رسیدن به سالن‌های سینمایی این ساختمان لازم است از راهروهایی شیشه‌ای عبور کرد. این مجموعه سینمایی یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های سینمایی در دنیا بوده که دارای ۸ سالن و گنجایش ۲۶۰۰ نفر است. قبل از بزرگی این ساختمان سینمایی طراحی و معماری خاص و زیبای این ساختمان در شهرت آن نیز تأثیر بسزایی داشته است. یکی از زیبایی این ساختمان عظیم صفحه‌نمایش سینما بوده که مانند صخره‌ای بزرگ طراحی‌شده و نوری که بر ساختمان تابیده می‌شود درخششی بسیار جالب در دیوارهای شیشه‌ای آن ایجاد می‌کند.

کتابخانه مرکزی سیاتل

کتابخانه مرکزی سیاتل در سال ۱۹۰۶ بنانهاده شده و با ستون‌ها و بازی نور، مجسمه‌ها و طرح‌های زیبا در نقاط مختلف ظاهری بسیار منحصربه‌فرد به خود گرفته است. این کتابخانه امروزه به کتابخانه عمومی شهر سیاتل واشنگتن امریکا تبدیل‌شده و معمار هلندی با ایجاد تغییراتی بسیار در این ساختمان ۱۱ طبقه توانسته این ساختمان را به یکی از مشهورترین ساختمان‌های ساختارشکنانِ شهر سیاتل تبدیل کند. این ساختمان زیبا در ظاهر دارای ۸ لایه افقی بوده که تماماً از استیل و آینه تشکیل‌شده است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]