اسکانو

پرداخت وام ۱۲۰ میلیون تومانی بدون سپرده گذاری از شروع مهرماه

بانک مسکن به جهت ایجاد رونق در بازار بخشنامه تسهیلات ١٢٠ میلیون تومانی مسکن بدون سپرده را به شعب ابلاغ کرد که بر اساس آن متقاضیان دریافت این نوع از تسهیلات می توانند بدون داشتن سپرده در بانک از این وام استفاده کنند. هدف این نوع از تسهیلات اقشار متوسط جامعه و زوجین و خانه اولی‌ها می باشند. بر اساس این بخشنامه افراد نامبرده در الویت بوده و دیگران می توانند از همان تسهیلاتی که در سالهای گذشته تصویب شده بود استفاده نمایند.

طرح صندوق یکم از قبل برای مسکن جوانان در نظر گرفته شده بود که هدف از آن پرداخت تسهیلات ۸۰ میلیونی با سود ۹ درصد بود؛ این تسهیلات به هریک از زوجین داده می شد اما شرط استفاده از این نوع تسهیلات آن بود که آنها ۴۰ میلیون تومان به عنوان سپرده باید به مدت ۶ ماه تا ۱ سال در بانک قرار می دادند. اما در قانون جدید نرخ سود تسهیلات تا ۱۸ درصد بالا رفته که امکان استفاده از آن برای متقاضیان به شدت راحت شده است؛ چراکه دیگر نیازی به سرمایه گذاری در بانک نیست.

در حال حاضر امکان بهره مندی از تسهیلات ۱۲۰ میلیونی بدون نیاز به سپرده گذاری به صورت آنی وجود داشته که همین امر منجر به افزایش متقاضیان برای دریافت این نوع از تسهیلات خواهد شد. از این رو نیاز به خرید اوراق در بازار مسکن تابستان که فصل طلایی نقل‌ و انتقالات ملکی است رو به افزایش خواهد بود، که همین امر یک قدم بسیار بزرگ بوده که امکان حضور موثر خریداران در بازار مسکن را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

avatar
  Subscribe  
من را خبردار کن از

[:en]درباره‌ی اسکانو[:de]درباره ما[:]

[:en] اسکانو، نخستین وبسایت جست‌وجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. با توجه به توسعه روزافزون کسب و کارها، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای پیشرفت آن اهمیت بسیار دارد. هر چند تبلیغات در حوزه املاک و مستغلات موضوعی تازه نیست، اما با گسترش هر چه بیشتر رسانه‌های ارتباطی، اهمیت آن افزایش یافته است. از سویی دیگر می‌توان گفت بازار مسکن، چه در حوزه مصرف و چه در حوزه سرمایه‌گذاری، سهم قابل توجهی در زندگی مردم دارد لیکن بازاریابی در این صنعت وسیع، تاکنون با تکیه بر ابزارهای سنتی انجام شده است. اسکانو با هدف ایجاد تحول در این عرصه فعالیت خود را آغاز و موفق شده است تا سطح خدمات آنلاین در عرصه تجارت الکترونیک را ارتقاء داده و رتبه نخست در ارائه ی این خدمات در حوزه مسکن را از آن خود نماید. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:de]اسکانو، نخستین وب‌سایت و اپلیکیشن جستجوی هوشمند ملک با استانداردهای بین المللی در ایران است. اسکانو در نظر دارد با اطلاع رسانی درباره املاک قابل معامله در شهرهای مختلف ایران، فرآیند خرید، فروش و اجاره را برای همه متقاضیان بازار مسکن به شیوه‌ای نوین فراهم کند.[:]